Bileti almamın üzerinden 5 dakika geçmeden iptalini istedim bana 25 TL denildi sonrasında 25 dolar kesildiğini öğrendim. Nasıl bir ticaret anlayışıdır hem iptalde ücret alınmasını hem de dolar olarak kesilmesi. Hangi ülkede yaşıyoruz biz neden dolar olarak kesiliyor?
Yorum Gönder