14 Şubat için en geç saat 13:00'a kadar teslim edilmesi sözü ile verdiğim siparişim akşam 6'ya kadar 10 dakika bir aramama rağmen gönderilmedi, şirket telefonları kapatılıp sürekli meşgule alındı, her görüşmemizde yarım saat içinde elinde olacak diye söz verilmesine rağmen hiçbir şekilde bir çabaya girmediler! Para iademi istiyorum ama maalesef muhatap yok telefonlar hala kapalı.
Yorum Gönder