Maltepe Park SuperStep mağazasından aldığım kar botunu 1 hafta giydim. O hafta yoğun bir kar yağışı vardı İstanbul'da. Ayağımı aşırı terletti ayrıca kar suyunu geçirdi. Mağaza ürünü 2 kere gönderdiği halde ret cevabı verildi. Ve kullanıcı hatası olduğu söylendi. Benim bu konuda nasıl bir hatam olabilir. Bilerek su mu dökeceğim botun içine? Veya ayağımı terlemesine nasıl engel olacağım? Böylesi büyük bir firmanın bu şekilde ret cevabı vermesini anlamıyorum. Gerekli yerlerden geri dönüş yapılmasını bekliyorum.
Yorum Gönder