Kaçıncı yüz yılda yaşıyoruz 1 haftadır hastayım test yaptılar, EMG, tomografi sonuç bekle yok, sıra bekle her şeyi geçtim sonuçlar hazır doktor izinli yerine bakabilecek doktor yok! Hepsinin hastası var bu ne biçim bir düzen alt tarafı kağıda bakıp ilaç yazacaksa yazıcak bu isimden oluyorum izin almak zorunda kalıyorum 3 gün kayıp yer Yunus Emre Devlet Hastanesi Eskişehir bölüm de nöroloji yazsakta boş belki bir duyan olur!
Yorum Gönder