Firmadan Akakce.com üzerinden bir bulaşık makinesi aldım her gün aradığımda bugün veya yarın gönderileceği bilgisini veriyorlar. Oyalıyorlar. Para iadesi konusunda da aynı şeyi yapıyorlar ürünümü kargoya vermemiş. Bir an önce oyalamayı bırakıp ürünümü istiyorum ya da paramın iadesini. Firma hiçbir şekilde maillere mesajlara cevap yazmamakta. İletişim kurmak çok zor firmayla.
Yorum Gönder