İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İstanbul Minibüsçüler Odası Minibüslerin Hepsi Boş Geçiyor Ve Almıyor.

Ben her sabah Çağlayan Dere minibüsü kullanıyorum. Fakat saat 8 de Şişli de olmama rağmen Dere'de bulunan iş yerime 8,30 da hiç ulaşamadım. Minibüslerin hepsi boş geçiyor ve almıyor bazen arka arkaya 5 minibüsün almadığını bilirim. İstikametlerinin farklı olduğunu çağlayanın içerisinden dolaşmayacaklarını söylüyorlar, iyi de benim zaten Çağlayan'ın içinden geçsin diye bir derdim yok ki. Her yere şikayet edeceğim bu durumu lütfen işleme alın ben bu sebepten isimden olunca verecekler mi benim rızkımı? Umarım bir işlem yapılır yoksa tek tek plaka bildireceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget