Çalışır durumda gönderdiğim General Mobile Discovery Elit telefonuma garanti kapsamında olmasına rağmen 235 lira arıza bedeli istendi. Ücreti havale ettik fakat tekrar 1090 lira tamir bedeli istendi biz de geri iade edilmesini talep ettik. Elimize ulaştığında çalışır vaziyette gönderdiğimiz telefonun ekranı kasasından ayrı haldeydi başka bir telefonun ekranı takılmaya çalışılmış (!) şu an telefon çalışmaz halde. Bu konuda gerekli her şeyi yapıp hakkımı arayacağım, sıvı teması gibi yalan bahanelerle para koparılmaya çalışılıyor.
Yorum Gönder