Market arabasını marketin içinde boş bulmam içine aldıklarımı koymam beni hırsızlıkla suçlaması ve 1lira varmış elimden 1lirayı verdim bana hırsız muamelesi yapması,o parayı alıp benden cebine atması onu cebine mi atması lazım kutuya mı atması lazım sadece benden değil herkeslerden yapması ben hırsız değilim kameralardan incelenmesini istiyorum orada çalışanların bir çoğu beni tanırlar sürekli olarak oradan alışverişimi yaparım her gün!
Yorum Gönder