Daha önce şikayet ettiğim Vatan Bilgisayar'daki sorunumuzla ilgili iki gündür Teleservice ulaşmaya çalışıyorum ama maalesef hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine bağlanamıyoruz telesekreter sistemleri çok kötü kesinlikle müşteri ve çözüm odaklı değiller yazıklar olsun böyle sisteme müşterileri mağdur etekten başka bir şey değil, arızalı olarak telefonu gönderdik kontrol sağlandı diye geri göndermişler cihaza hiçbir şey yapılmamış aynı şekilde devam ediyor. Allah kimseyi Teleservice'ye düşürmesin.
Yorum Gönder