14.02.2017 tarihinde saat 10.30'da "Sevgililer Günü" olması sebebiyle bir sipariş verdim. Siparişin takibinin maili atılacağı söylenmesine rağmen herhangi bir mail gelmedi. Bizzat telefon ederek siparişi onayladım. 15.00 civarı tekrar kendim arayarak siparişin kuryede olduğu bilgisini almama rağmen 18.00'a kadar sipariş alıcıya ulaşmadı. Bu tür bir firma böyle özel günlerde hizmet veremiyorsa hala açık olmasına gerek yok. 16.00 dan itibaren bu sabah dahil yaklaşık 50 defa aramama rağmen açan olmadı veya meşgul çaldı. Firmanın internet sitesinden de şikayet mesajımı yazdım. Böyle ilgisiz, acemi bir firmayı seçmemesi için diğer vatandaşlarımızı uyarıyorum.
Yorum Gönder