İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teknosa Servise Giden Ürün Hakkında Bilgi Verilmiyor

Adıma kayıtlı 357480***479 seri numaralı Reeder P10 akıllı telefonumu ekranda cebimde iken herhangi bir baskı olmadan hasarlanması sonucu 07.02.2017 tarihinde 7284384 takip numarası ile teslim ettim. 24.02.2017 tarihi itibariyle tamirat gerçekleşmemiştir. 23.02.2017 tarihinde Bursa Kent Meydanı Teknosa mağazasını arayıp telefonum hakkında bilgi istedim. Serviste olduğu ve kullanıcı hatası tespit edildiği bilgisinden başka bilgi vermedi.Ayrıca kullanıcı hatası nedeniyle tamir suresinin belli olmadığını yasal sürecin kullanıcı hatası durumunda dikkate alınmadığını söylediler. Ben Teknosa' ya güvenip cihaz aldım. 1 ay olmadan arızalanması sonucunda 475 TL tamirat ücretini peşin ödedim.Ama Teknosa Tüketici Yasasına rağmen bana benzer özelliklere sahip telefon vermedi. Aksine yasal haklarımla İlgili yanlış bilgilendirme yaptı. Sorunun çözümü için yardım bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget