4 gün önceden sipariş verdiğim ürünü, hatta 14 Şubat'ta yetiştiremiyorsanız bilgi verin dediğim halde, paramızla bizi rezil ettiler. Bu firmadan alışveriş yapacağımıza eşimize hiçbir şey almayalım daha iyi, en azından birkaç gün sonra unutulur. Bu firmadan alışveriş yapmak herkesin içinde sevgiliyi kötü etmektir. Herkes sosyal hesabında paylaşsın biz paylaşamalım. Biz mağdur olduk.
Yorum Gönder