Evidea.com aracılığıyla 1 ay önce sipariş verdiğim ve 20 gün önce ortadan ikiye ayrılmış olan dolap evimde bekliyor 20 gündür kargo gelip alsın diye bekliyoruz kargoya kırık gelen ürünün fotoğrafını gönderdik tamam ilgileniyoruz dediler. Kargo öylece bekliyoruz yazık, böyle taşıma böyle ilgisiz bir firma olamaz kimsenin ilgilendiği yok yazık.
Yorum Gönder