Öncelikle belirteyim bulunduğum yerde T*** bile çok iyi hizmet veremezken Superonline'ı seçmemin nedeni kaliteli hizmet idi ama gördüğüm kadarıyla amatörce hizmet veren bir kurum hatta hizmet bile veremeyen bir kurum. 01.12.2016 tarihinden itibaren internetim kopuyor ve defalarca aramama rağmen 2-3 gün gelmiyor, geldiği gün yine gidiyor ve 2-3 gün daha gelmiyor, şaka gibi kaç kere aradım müşteri temsilcilerini kaç kere ne cevap verebiliyorlar neden çözüm üretebiliyorlar ama bu olayların hepsini yasal yollar ile çözeceğim geçen aydan 10 gün internetim yoktu, bu ay ayın 6 olmasına rağmen 3 gündür internetim yok bu günleri faturalandırıp tarafıma iletirseniz sevinirim. Avukatım ile görüşüp yasal süreci başlatacağız yakında TV'ler den izlersiniz firmayı dize getirdi neyse gerekli yerlere şikayetlerimi ilettim onlardan çözüm bekliyorum...
Yorum Gönder