04.02.2017 tarihinde Trabzon İmperial Hastanesine çocuk servisine 1.5 yaşındaki çocuğumu getirdim. Damar yolunu açıldı. Serum tedavisi yapıldıktan sonra damar yolundaki iğneyi çıkaracak olan hemşire bandı açarken uzun kumaş makasına benzer makası çocuğumun bacağına batırdı. İki dikiş atıldı konudan şikayetçiyim. Resmen çizik değil derin bir yara. Ben çocuğumu iyi olması için getirdim. Şimdi ayağının üstüne basamadı. Yazıklar olsun hastanenize yanımıza kimse gelmedi. Çocuk doktoru bile kayıtsız kaldı. Bunun peşini bırakmayacağım Sağlık Bakanlığına şikayette bulundum.
Yorum Gönder