Ben internet başvuru yaptığım da taahhütsüz anlaşma yaptım ama gelen arkadaşlar babamdan imza almışlar ben işte olduğum halde ve babam da bilmediği için imzalamış ve şu an internetim hiç çekmiyor,bağlantım zayıf kapatmak istiyorum 290 TL cayma bedeli istiyorlar gerekli makamlara ilgili yerlere şikayete bulunacağım.
Yorum Gönder