İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Shoes&More İade Sorunu.

Cevahir Shoes&More 'dan deri bot satın almıştım. Bu markadan ilk defa alışveriş yaptım ve ürünün üzerinde deri olduğu el yapımı olduğu vesaire yazıyordu. 2 hafta içinde botun derisi yanık gibi büzüştü ve sanki 5 senedir her gün o ayakkabıyı kullanmışımcasına deforme oldu. Fiyatı da piyasanın bayağı üstünde olan bu ayakkabıyı iade etmek üzere geri götürdüm. Normalde incelemeye bile gönderilmeyip direk iadesinin yapılması gereken bir halde olmasına rağmen iadeye gönderdiler 22 gün oldu bugün değişimine karar verildiği bilgisini aldım mağazadan. Fakat ben bu markaya güvenim kalmadığı için değişim bir ayakkabı istemiyorum, iadesini istiyorum. Mağaza ise bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyor! Bu markadan ilk ve son alışverişim! İadesini alana kadar da uğraşacağım, ahlakıyla ticaret yapmayı bilmeyen şirketlerden de alışveriş yapmayacağım!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget