İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Opel Arazide Kullanırım Diye Aldım Pişman Oldum

2015 model Mokka dizel araç sahibiyim. Bu kullandığım ikinci Opel aracım. İlkinden memnun kalınca, ikinciyi de Opel 'den almıştım. Şehir dışında, yabanı hayvanların yaşadığı bir yerde oturuyorum. Her nedense Opel Mokka'yı tasarlarken motor kapağı ile morun kendisi arasında bir hayli büyük boşluk bırakmış. Aracın motor kısmına yabanı hayvan giriyor ve kapak altına ses yalıtımı için konuşmuş keçe ve süngeri kemiriyor. Tabi şimdilik. Servisin tek önerisi naftalin koymam. Nitekim koydum da. Ama çare olmadı. Hava soğuk olunca naftalin buharlaşmadığın dan kokmuyor. Zaten o gece de olan oluyor. Keçeyi değiştirdim. Opel servisimi, merkezini aradım bilgi verdim. Hiçbir çözüm üretmediler. Sanırım giren hayvanın motorda daha önemli bir yeri kemirip, daha büyük hasar bırakmasını, servise biraz daha fazla ödeme yapmamı istiyorlar. Yazık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget