İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Şaypa Bozuk Tavuk.

Şaypa market k. Balıklı şubesinden 21 Ocak tarihinde but ve bütün tavuk alışverişi yaptım. Aldığım bütün olan tavuklardan birinin delik olan kısmından çok kötü kokular geliyordu (2 paket) bunun üzerine tavukları alıp markete geri gittim. Fakat ürün iadesi yapılamayacağı şeklinde cevap aldım. Eve geldiğimde koku gider diye düşünerek tavukları açıp suya koydum. Kökünün çok ciddi mana da yükselmesi üzerine babam tavukları alıp bu kez iadesi için kendi markete geri gitti. Yine iade alınmayacağı şeklinde açıklama yapılınca markete tavukları atıp geldi. Peki biz bozuk tavuk diyerek götürdüğümüzde tavuklara neler gerekçe gösteriliyor? "Tavuğun poşetinin delik olması ve delik kısımdan tavuğun suyunun akması çok normalmiş oradaki tavuklar öyleymiş. Ondan reyonda tavukların altı su oluyormuş. Bu açıklamalar Şaypa yetkilisi kısa boylu bir beyefendi tarafından yapıldı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget