5.10.2016 tarihinde verdiğim sipariş 27.02.2017 tarihindeyiz hala elime ulaşmadı.Peşin parasını ödememe rağmen. Otomatik cevaplarla insanları kandırıyorlar.Gümrükte diyorlar ki koca bir yalan.Biz de gümrükten ürün çekiyoruz.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder
Benzer sorunu ben de yaşadım. Ben de hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Paramı aldılar, elbise bunca zaman oldu hala gelmedi. Paramı iade etsinler. İnternette burası ile ilgili onlarca şikayet gördüm. Bu saçma sapan Minanna'ya karşı biz mağdurlar varız. Hep beraber olursak büyük bir güç oluruz. Dava açalım. İnsanlara bunu yapamazlar, bu kadar kolay mı onca kişiyi dolandır, parasını al hiçbir hukuki sonuçla karşı karşıya kalma. Yaptıkları yanına kalmasın lütfen