Unilever markasından memnunuz, lakin nakliyeciler ile sorun yaşıyoruz. Tarihi geçmiş ürünleri iade etmek istiyoruz. Nakliyeciler'' hayır tarihi geçmiş ürünler resmi gazetede yayımlandı artık iade alınmıyor''diyor. Demek ki bu markada bir sorun var, disiplin yok.
Yorum Gönder