Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz böyle saçmalık mı var. Sanki ortalıkta AÖF mezunu arayan iş veren var da okumayı zorlaştırdınız. KPSS'yi anlarım orta 4 yanlış 1 doğruyu götürür ama başarı olursa atanıyor buradan mezun olunca atanacağız mı?Bu yanlışı acilen düzeltin kayıt yenilemeyi düşünmüyorum. Başarıyı artırmak imiş amaç biz böyle amaç istemiyoruz mezun olup askere gideceğim. Sanki örgün öğretimde böyle bir şey var. Harcı kaldırın o zaman çok biliyorsanız. Ortada ki yanlışın farkındasınız acilen kalksın!
Yorum Gönder