Annem 55 yaşında ultrason çektirmek için Beylikdüzü devlet hastanesine gidiyor Dr. N.O ultrason çektirmiş ve sonuçları göstermek için odasına gidiyor. Sonuç saati değil demek yerine okuma yazman yokmuş bak diyor bu nedir ya artık doktorların saygısızlılığından bıktık buna bir önlem alınsın sen kimsin böyle konuşabiliyorsun her yere şikayet edeceğim elimden geleni yapacağım.
Yorum Gönder