A101'den annemlere Hi-Level marka katı meyve sıkacağı aldım ve biraz geç götürdüm açtık ve 2.kullanışımızda bozuldu. 1 ayı geçtiği için iade kabul etmiyorlar, servise götürmemi söylüyorlar 2.kullanımda bozulan ürünü ben neden servise götürmekle uğraşıyım kalitesiz ürün ben memnun kalmadım. Daha 2 ay oldu ve 2. kullanımda bozuldu, istemiyorum böyle kalitesiz ürünü iadesini istiyorum... Çok ilgisiz bir firma benim sorunumu dinlemiyorlar hiç müşteri memnuniyeti önemsenmiyor.
Yorum Gönder