Bankanızın 006***056 numaralı müşterisiyim. 8570 ile biten kredi katımın Şubat ayı ekstresinde Ofo Nakit Avans Faizi (07.02.2017) altında bedel tahsil edildiğini gördüm. Bu neyin faizidir? Uygulanan yasalar gereğince kredi kartlarımdan nakit avans çekemiyorum. Bu faiz neyin faizidir? Bu bedelin tarafıma iadesini istiyorum, yoksa kredi kartımdan başka direkt bir bağım kalmayan QNB Finansbank ile çalışmayı sonlandırmam düşündüğümden daha kısa sürede olacaktır. Gerçekten para hiç kolay kazanılmıyor. Bu sebeple kullanımda bulunmadığım bir şeyin de bedelini ödemek hiç hoşuma gitmiyor.
Yorum Gönder