Arkadaşımın doğum günü için Bursa'ya kargo yolladım. Kargo Bursa'daki birimlerine ulaşmış bana ya da arkadaşıma mesaj atmaya bile tenezzül etmeyip benim yaşadığım şehre kargoyu geri yollamışlar, ben bunu tesadüfen öğrendim. Ne olup bittiğini sormaya gittiğimde bizde böyle deyip özür bile dilemeyip bir de kargo geri geldiği için tekrar para aldılar. Ptt'yi bir daha kullanmayacağım.
Yorum Gönder