31.01.2017 tarihinde Ankara'dan, Tokat'a bir adet koli gönderdim. Kolim 21.02.2017 tarihinde şu an ne alıcısına, ne de bana ulaştı. Ankara tokat arası gezip duruyor garibim koli. Tokat'a giden garibim koli alıcısına ulaştırılmadı; güya adreste yokmuş dendi. Alıcı PTT kargo servisine gitmesine rağmen koliniz kargoda, servis halinde size ulaştıracağız denerek kargo teslim edilmemiş. 15 gün sonra garibim kolimi Tokat'tan Ankara'ya geri göndermişler. Şu an garibim kolim bana iade dahi edilmedi. Arada bir kargo takipten bakıyorum; bazen nakliyede gezintide, bazen şubede bekleme halinde zavallım. Çin'den 1.5 dolar kargo ücreti verip,25 günde paketim bana ulaştırılıyorken, ben 17 TL verip Tokat'a kargo ulaştıramıyorum. Kimse büyük ülkeyiz demesin.
Yorum Gönder