Ürünü aldım, bir paket kullandıktan sonra reaksiyon gelişti. İade koşullarına göre iade gerçekleşti, kargo ile gönderdim. İade sorumlusu kabul etti, bir hafta içinde paranız IBAN numaranızda yatacak dediler. 2 ay boyunca her gün kontrol ettim param yatmadı. Her gün aradım yatırmadılar. En sonunda telefonu meşgul atıp cevap vermemeye başladılar. Bugün itibariyle tüketici heyetine başvuracağım. Bu da şikayetimin ilk adımıdır.
Yorum Gönder