Ankara'dan sipariş ettiğim kitaplarımı özellikle kapıda ödeme istedim. Gönderi takipten sürekli nerede olduğunu hangi gün geleceğini takip ediyordum. Geldiklerinde evde olup kitaplarımı alayım diye. Dün sabah kalktığında yine gönderi takip yaptım ve saat 09:54'de kargom dağıtıcı verilmişti. Bekliyorum bekliyorum yok gelmedi. Mesaiye yarım saat kala mesaj geldi ki beynime kan sıçradı adresiniz de bulunmadığınız için gelip merkezden alın deniliyor. Ben gün boyu evde iken bu geldik yoksun olayı oluyor. Ne bir arama ne bir etme böyle saçmalık mı olur boşuna mı veriyoruz. İletişim bilgilerimizi böyle olursa kusura bakmayın kimse sizinle çalışmayacak ve ben kitapları almaya gelmeyeceğim olabildiğince her yere şikayet edeceğim.
Yorum Gönder