İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Artı 1 Garanti Çok Kötü Hizmet Her Şeyi Kapsam Dışı Bahanesi İle Geri Çeviriyor

6 aylık S7 Edge telefonum taşınma sırasında üzerine ağır eşya düşmesiyle hasar gördü. Yani olay tamamen kaza. Telefon pahalı bir cihaz olduğu için alınırken tavsiye üzerine Artı 1 Garanti ile kaskolandı ve ücreti ödendi. Cihazımı göndermeden arayıp durumu bildirdim gönderin bakalım dediler. Gönderdim gittiği gibi hiç bakılmadan geri geldi. Arayıp cihazın neden geri gönderildiğini sorduğumda çok profesyonel olduğunu zanneden bu firma denize düşme yüksekten düşme gibi kullanıcı hatalarını karşılamadığını belirtiyor. Zaten benim cihazım kırıldı yani ne denize düştü ne de yüksekten düştü. Ayrıca geri gönderirken bir arayıp bilgilendirme zahmetinde bile bulunmadılar. Ekranda çatlak olsaymış karşılanırmış ama kırık fazlaymış. Ufacık hataları cihazların kendi garantisi de karşılıyor o zaman Artı 1'e ne gerek var niye insanların parası alınıyor. Tamamen insanları mağdur ediyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget