İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özkaymak Turizm 'le Yaşadığım Sorunlar

Özkaymak Turizm'le 04 Şubat 2017 Cumartesi tarihinde, akşam 19:00 Konya-İzmir seferinde yaşadığım sorunu web siteleri üzerinden şikayet bölümüne yazdım. Hata verdi ve böylece mail yoluyla ilettim. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen herhangi bir cevap alamayınca buradan yazmaya karar verdim. Asabı ve saygısız bir kaptan ve işgüzar bir muavin vardı. 1.Kırılabilir eşyam var dememe rağmen (orijinal ambalajında kahve makinesi) "kırılırsa yanına al" cevabını vermeleri. 2.Kaptanın yolculuk boyunca sert fren ve virajlarda savurtarak sürmesi. 3. Kaptanın yolculuk esnasında cami açıp sigara içmesi. 4. Muavinin otobüs içinde çarparak hareket etmesi, yüksek sesle telefonda kötü konuşması. 5. Köy dolmuşu gibi her yerde yolcu alıp indirmesi (Özellikle Eğirdir'de döner kavşakta 10 dakika yolcu bekledik). 6. Otobüste gerçekleşen taciz ihbarına karşı kaptanın şov yapması.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget