11 Şubat 2017 cumartesi günü hastanenize gittim C*** hocanın takipli hastasıyım. Özel sigortalar bölümünde kayıt yapan hanımefendi (sadece hitap edebilmek için hanımefendi kelimesini kullanıyorum) çok ters cevaplarla bizi karşıladı saat 13.00'de randevum olduğunu belirttiğimde ben randevu falan göremiyorum dedi sakince bekledim,bu sefer özel sigorta kartımın olup olmadığını sordu yine ters bir şekilde Garanti Bankası çalışanı olduğumu kartım olmadığını belirttim,biz kartla işlem yapıyoruz diye beni azarladı,bu arada eşim araya girerek hiçbir hastane de kartla işlem yapmıyoruz dedi,nedense hanımefendi biranda sakinleşti bu personelden kesinlikle şikayetçiyim!Hastanıza hatta hamile bir hastanıza bu şekilde hizmet veren personeli bence tutmayın ayrıca 444'lü hattan randevu almak bir işkence o telefon açılıp sürekli surata kapatılıyor bir randevu alabilmek için dakikalarımı harcıyorum hoş değil!
Yorum Gönder