31/01/2017 tarihinde elden teslim ettiğim iPhone cihazımın 06/02/2017 tarihinde işlemleri tamamlanmıştır. Bir türlü konuyla ilgili tarafıma dönüş sağlanmadığı gibi kırılmaz cam ve kargo ücretini ödememe rağmen cihaz henüz elime ulaşmamıştır. Müşteri hizmetlerine bağlanmak oldukça zor, bağlanıldığında sorununuzun aciliyetini bildiriyoruz dedikten sonra herhangi bir işlem yapılmamıştır. 3 kez aradım ısrarla telefonumu kargolamadılar. Hizmetinizden kesinlikle memnun değilim. Kurumsallıktan ve müşteri memnuniyetinden bir habersiniz.
Yorum Gönder