İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özel Ege Şehir Hastanesi Yönetim Sorunu!

Ağustos 2016'da kadın doğum doktorumuz sayesinde hastaneye gitmeye başladık, ilk başlarda gayet düzgün ve anlaştığımız şekilde devam eden hastane birkaç aydır yönetimin değişmesi yüzünden hem doktorlarını kaybetmeye başladı hem de yavaş yavaş hastalarını kaybedecek gibi görünüyor. En başta nst ücretsiz ve doğum ücreti de daha uygun söylendiği halde bir yıl dolmadan hem doğum ücretine zam yapıldı hem nst 20 TL oldu ve sadece para almak için gereksiz yere her hafta nst ve doplere yönlendiriyorlar. Şikayet için personel sorumlusu ve doktorla konuşabiliyoruz ama hiçbir çözüm getirmiyorlar ve yönetimle görüştürmüyorlar bizi muhatap etmeyin demişler, bizden para alırken sesleri çıkmıyor. Ne biçim bir hastane yönetimi paranızla fahiş fiyatlarla rezil oluyorsunuz ve derdinizi anlatacak karşınızda ciddi bir muhatap yok ve bunların üzerine artık temizlikte yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget