İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özel Ege Şehir Hastanesi İnsanları Yanıltmak ve Ücretlerin Aşırı Fazlalığı

16.02.2017 tarihinde Özel Ege Şehir Hastanesi nöroloji bölümüne muayene oldum. Girişteki yüksek ücret hadi normal muayene parası dedim geçtim. Doktor EMG istedi. Hadi ona da 55 ödedik ona da tamam dedik. Doktor 10 gün sonra kan sonucu ve ilaç takibi için kontrol istedi. Biz hafta sonlarını iş günü sayılmadığı için hesaba katmadık doğal olarak ve 9.günümüzde kontrole gittik. Fakat 2 gün geçti, hafta sonları da sayılıyor diyerek tekrar muayene ücreti talep ettiler. Bu kadarına da pes diyorum. O paralar helal olmasın.Paranla rezil olmak böyle bir şey herhalde. Bir de sonuçlar hastanın eline verilmiyor da neden direkt doktorun bilgisayarına gidiyor. Yoksa bir haksızlık mı söz konusu. Şikayetleri okuyan var mı o da meçhul ama umarım vardır. O hastaneye bir daha da uğramam.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget