Yıllardır kullandığım Olca salça son altı aydır buzdolabı içerisinde cam kavanozda küflenme yapıyor. Bu duruma çok üzülüyorum, güvenerek aldığım tek markanın bu şekilde bozulması çok üzücü. Ayrıca çocuklarım ekmek üstü sürerek yerlerdi önceden fakat artık o ekşiliği kalmadı. Lütfen kalitenizi bozmayın.
Yorum Gönder