Cuma günü Gaziantep sankopark Mothercare mağazasından 105 liralık alışveriş yaptım. Pazar günü eşim ürünleri açıp baktığında beğenmediği için iade etmeye gittik. Ürünleri kullanmadık. Ürünleri iade etmeye gittiğimizde önce müşteri hizmetlerini arayın diye başlarından saldılar. Sonra mağaza müdürünü çağırttığım da ürünü iade alacaklarını ama hediye çeki vereceklerini söylediler. Müşteri hizmetlerini aradım mağazadan ürün aldığınız da iade hakkınızın olmadığını hediye çeki verildiğini, internet alışverişin de para iadesi olduğunu söylediler. Eğer bu durum düzeltilmezse bir daha Mothercare mağazalarından alışveriş yapmayacağım.
Yorum Gönder