iPhone 6 telefonumu Bimeks aracılığı ile servise gönderdim. Ekranı tamamen gitmiş olmasına ve hafıza sorunu olmasını rağmen ekranı değiştirerek başka bir problem olmadığını tarafıma ilettiler. Telefonu UPS Türkiye aracılı ile Bimeks'e yönlendirdiler. Ben telefonumu farklı bir AVM'deki Bimeks'ten almıştım. Ofis İletişim adres olarak başka bir AVM'deki Bimeks'i seçtiği için telefon tekrar Ofis İletişim'e yönlendirildi. Servis ile görüştüğümde evet biz adresi yanlış seçtik düzeltmek için kargo şirketi ile görüşeceğiz dediler. Kargo şirketi ile görüştüğümde taraflarına Ofis İletişim tarafından mail gönderilmediğini söylüyorlar. Yaklaşık 10 gündür telefonum kargo sürecinde. Servisi arıyorum (en az telefonda bağlanmak için 20-25 dakika beklemekle birlikte) kargo şirketine yönlendiriyor, kargo şirketini arıyorum servise yönlendiriyor. Bu süreç beni o kadar yıprattı ki günlerden beri mağdurum.
Yorum Gönder