Yaklaşık 1 hafta önce buradan eşime hediye sipariş ettim fakat ben saat 18 - 22 saatlerini seçmeme rağmen saat 16.45'te getirmişler ve eşim evde değil bu sefer güvenliğe bırakmışlar bırakırken de arayıp biz size hediye getirdik güvenliğe bıraktık demişler. Ama bana gelen mesajlarda sanki tam istediğim saatlerde teslim edilmiş gibi bir yalan ben evdeyken ürün yaklaşık 4 saattir bendeyken ne hikmetse kargo yola çıktı diye mesaj geliyor aradığımda tek yaptıkları yüzde 15 indirim çeki vermek ben sürpriz bile yapamadım sizin yüzünüzden kötü bir firmasınız tek olayınız sürpriz yapmak onu bile becerememişsiniz ve yalan söylüyorsunuz.
Yorum Gönder