Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Yeni Kimlik Hala Gelemedi.
YGS'ye gireceğim için 10.01.2017 tarihinde başvurdum ve hiçbir gelişme yok daha başımda bile değil sanki yurt dışından geliyor kimlikler yurt dışından gelse daha erken gelir. 199'u arıyorum, bir şey yapmıyorlar.
Yorum Gönder