İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Dod Hizmet Kalitesizliği.

25/11/2016 tarihinde Dod sisteminden 2013 model Comfortline Volkswagen Caddy aldım. Ve arabamın İstanbul Altur Otomotiv servisinde olduğunu öğrendim. Satış öncesi işlemlerden memnun olsam da. Araba satış işlemleri bittikten Sonra teslim eden görevli arabanın stepne lastiğinin olmadığını ifade etti. Bende kendisine bunun 101 noktalı ekspertiz raporunda var olduğunu satış danışmanı arkadaşın söylemediğini ifade ettim. Orasını bilmem ben gibi bir ifade kullandı. Ben sorunu büyütmeme için firmanın kurumsallığına güvendiğim için çokta olay anında problem yapmadım. Sonra satış danışmanı ile kurduğum irtibatta böyle bir şeyin imkansız olduğunu ve şok olduğunu ifade etmesine rağmen, hala arabamın stepne lastiği ekspertiz raporunda var yazılmasına rağmen, satış danışmanı arkadaşın ilgileneceğim ve en önemlisi de Dod'dan 2 sefer aranıp çözeceğiz demelerine rağmen Dod gibi bir firma hala çözemedi yazıklar olsun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget