Konu başlığında da dediğim gibi 1 yıllık reseller aldım açalı. 2 ay oluyor olmuyor sunucuları sürekli kapanıyor. Bir bakımdır gidiyor bir yere varamıyoruz artık reseller aldım satış yapmak için adamlara satıyorum adamlar gelip bana küfrediyorlar. Ben artık sıkıldım Netta Company şikayet etmek istiyorum. Paramızı alıp sunucuları sürekli kapanması nedir ya bunu anlamıyorum bir gün şu diyorlar bir gün bu diyorlar. Şu an kendi web siteleri bile kapalı ben anlamış değilim bunların ne yapmaya çalıştığını!
Yorum Gönder