İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Nefesoğulları Motorlu Araçlar Aracıma Zarar Veriyor.

34*** plakalı c200d Mercedes aracı ilk olarak 30.10.2015 tarihinde mekanik bir arıza için bu servise bıraktım. Ancak aracı teslim alırken arka bagaj kapağında ve arka tamponda çizikler olduğunu tespit ettim. Başlangıçta sorumluluk kabul etmemelerine rağmen, tartışmalar üzerine aracı ücretsiz olarak boyayıp teslim ettiler. Daha sonra 13.01.2017 tarihinde, bu defa aracın fren sistemindeki bir arıza nedeniyle tekrar bu servise bıraktıktan 15 gün sonra teslim alırken, bu defada aracın sağ ön tamponunda 15-20 cm'lik geniş bir sürtünme tespit ettim. Yine tartışmalar sonucu tampon servis tarafından ücretsiz olarak boyanıp bana teslim edildi. Yani bu servise aracı üç kez bıraktım, ikisinde hasarlı olarak aldım. Bu servisin nasıl Mercedes yetkili servisi olduğunu anlayamadım!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget