Günaydın kurumsal firma personeliyim eşimle ilk geldiğimde çok iyi karşıladık seanslar başladı ilgi alaka güzeldi. Ne değişti de ilgisizlik bunun seansları bitmedi mi havası başladı. Eşimin 5,6 ayda bir kolları için gidiyordu. Ama dün gittiğinde yardımcı olamayacaklarını eğer istersek 800 TL verip tekrar başlamamızı söylediler. Nerede kaldı o sözler bitene kadar bitene kadar. Ortalama taksit sayısı atıyorum 12 ay bu 12 ay içerisinde her şey süper nedense ama taksitler bitti mi ilgisizlik bir sorumsuzluk suratlar 5 karış. Ben gülen personel görmedim. Neyse uzun lafın kısası elimden geldiği kadar yapılanları anlatacağım ben müşteriyim beni dolar işareti olarak görürsen şen kaybedersin. Herkese anlatacağım olumsuzlukları. Ben üzülüyorum. Paramızla rezil oluyoruz karşınız da insan var. Benim seanslarım devam ediyor artık gelmeyeceğim daha iyi olmuş der gibisiniz.
Yorum Gönder