2016 Temmuz ayında Doping tarafından arandım ve bana telefonda TTNET (Türk Telekom'a) ait bir şirket olduklarını belirttiler, TTNET sözleşmemim 1-1.5 ay sonra bittiğini söylediler. Daha sonra kampanya hakkında bilgi verirken, ilk 2 ay ücretsiz olduğunu belirttiler ve bende TTNET sözleşmem bittikten sonra Doping ADSL 'e geçmek kaydıyla kabul ettim. Ancak bu süre zarfında öğrendim ki TTNET sözleşmem aralık ayının sonunda bitiyormuş ve bu sözleşme bitmeden Doping ADSL bağlantısı yapılmış. Bana söylenen ilk 2 ay ücretsiz kullanım gerçekleştirilmediği gibi TTNET sözleşmesi bitene kadar 2 fatura birden ödemek zorunda bırakıldım. Konuyla ilgili defalarca şikayette bulunmama rağmen hiçbir geri dönüş yapılmadı. Bende sözleşmeden caydım ve buna karşılık 438 TL gibi uçuk bir fatura gönderdiler. Konuyu Tüketici Hakem Heyetine taşımayı düşünüyorum.
Yorum Gönder