İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Net Önce Kayıt Aldılar Şimdi Boş Port Yok Deniyor

S*** kullanırken, S*** aboneliğimi iptal etmeden D-Smart'ı arayıp TV + internet paketimi başlattım. Aboneliğimi alırlarken TV veya internet ile ilgili herhangi bir sıkıntıdan bahsedilmedi. Ben de S*** aboneliğimi iptal ettim, devam etmem halinde iyi bir fiyat teklif etmelerine rağmen TV kurulumu yapıldı ama internet hala yapılmadı. Sonradan arayıp boş port olmadığı için internet aboneliğimi yapamadıklarını, beklemem gerektiğini söylediler. Şimdi soruyorum; ben D-Smart'ı aradığımda hala S*** üyeliğim devam ediyordu,yani zaten ben var olan bir portu kullanıyordum. İnternet üyeliğimi hemen başlatsa idiniz benim iptal olan portu başka biri alamayacaktı. Geç kaldığınız için portu başkası aldı sanırım. Benim üyeliğimi alırken böyle bir sorundan bahsedilmedi. Ben de güvenerek geçtim. Bu konuda tüm suç D-Smart'a ait. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget