İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Makromarket İnsan Sağlığıyla Oynama!

03/02/2017 tarihinde İstanbul yolu Makromarket'ten alış veriş yaptım. Alışverişi Sodexo kartımla köytur adı altında salça aldım fakat salçanın kapağını açınca koku ve üstü küf olarak karşıma bir manzara çıktı bunu arkasını bırakmayacağım insan sağlığını hiçe sayıyorsunuz!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget