Aralık ayında gönderdiğim bilgisayarı sorununu çözmeden ücret alıp çözdük diyerek geri gönderen, ilgili kişilerin biz bu işi biliyoruz siz bilmiyorsunuz demeye getiren sözler söyleyen, yasal iş süresi içinde göndermeyen, müşteri temsilcileri bu kadar ilgisiz olan müşteriyle konuşurken yüksek sesle müzik dinleyip size ne bundan diyen bir servis görmedim ben. Tüm işlemlerim kaldı şimdi böyle umursamazlık olur mu hiç? Toshiba gibi bir uluslararası pazarda büyük söz ve pazara sahip bir firma nasıl olur da böyle sıradan bir yükleniciyle çalışır.
Yorum Gönder