LG televizyonunu kalitesine güvenerek almamıza rağmen hayal kırıklığı yaşadık. Garanti süresi henüz dolmamışken bir kez ana kart arızası bir kez de görüntü LED arızası meydana geldi garanti süresi dolmadan aynı sıkıntıları tekrar yaşamamak adına iade talebinde bulunmamıza rağmen, talebimiz reddedildi. Kaliteli televizyon olarak bildiğimiz LG televizyon markasının artık bizim için daha düşük markalardan bir farkı kalmamıştır. Çevremizde bu markayı alacak arkadaşlarımızı da uyarmak boynumuzun borcu olmuştur.
Yorum Gönder