Elektrikli süpürgeyi alalı 1 yıl olmadı aldığımız hafta 15 gün sonra çekmemeye başladı. Zaten servise götürdük yaptık dediler. Aldık getirdik yine çekmiyor tekrar yolladık boruları istediler götürdük yine çekmiyor motorunu değiştirdim dedi servis en son yine aynı sorun King optima eko satarken pahalı olanını sattılar. 4 yıl garanti çekimi şöyle iyi böyle iyi satarken güzel ilgileniyorlar da sattıktan sonra neden ilgilenmiyorsunuz. Bu ilk ve son kez King marka kullanışım olacak.
Yorum Gönder